En shoppingdag

Var lika jäkla trött i morse när jag vaknade....gick upp en liten stund men la mig igen och lyssnade på en podd och somnade om .....Gick upp och duschade och bestämde med Lisa att vi skulle åka till Mejk....hämtade henne och vi köpte en hel del på mejk för att fortsätta till Lidl och det blev en del där också...vi köpte lampor på Lidl....inte för att jag behöver, men har jäkligt svårt att låta bli att köpa en lampa om jag ser nån fin...så jag har fler lampor än vad jag behöver.....Rickard tyckte nog detsamma om Lisas lampa.
Den finaste fyller år idag....skrev en grattishälsning på messenger.....det gör så ont i mig om han sitter ensam en sån dag....nu vet jag ju inte om det är så, men magkänslan säger så.....är så mycket jag skulle vilja säga till han....saker som jag ångrar....som när han var glad för ett hus han skulle kolla på och jag inte kunde vara glad för det.....varför kunde jag inte bara bita ihop och vara glad med han....det har gett mig sån ångest.....så klart jag vill att han ska glad och lycklig....om han inte är det så kan ju inte jag heller vara det....ska försöka ta mod till mig och be om ursäkt för att jag var så egoistisk och dum.....
Ungarna på gården roar sig med att skriva och rita på min bil när den är dammig och skitig så jag passade på att tvätta den när vi ändå åkte förbi hyttan.....Jag förstår inte hur föräldrarna tänker när dom låter ungarna göra precis som dom vill och inte talar om för dom vad som är rätt och fel....är iaf glad för mina grannar från Kosovo och jag känner mig trygg när jag vet att den mannen finns där när äcklet blir för mycket...ikväll när jag kom hem efter ett kvällsdopp så kom vi hem samtidigt och jag satt kvar i bilen tills han kommit in, men då ställde han sig i på balkongen och bara stirrade på mig istället....han är helt sjuk i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0