Båttur i Lindesberg

Var till vc och kollade blodtrycket som nu nästan är nere på det som läkaren vill...såklart det tar tid om det har varit högt länge....satt och pratade med en vän som jobbar där och som är en sån person som får en att skratta....hon gav mig en rebus som jag inte kunde lösa men jag borde ha förstått att den inte var helt rumsren....sån är hon :)
Var in till mina fina grannar och tog en kopp kaffe innan jag åkte till Storå och min fina dotter och trollungarna....ett  kvällsdopp i Björken innan jag avslutade dagen en stund vid datorn....
 I morse ringde det på dörren och min fina granne stod där med ett nybakat varmt bröd....så jäkla gott...tog en sväng till djäkens innan jag for till Linde och följde med Erik, Jenny,Lovi och Viktoria med båten ut på Lindesjön och Råsvalen...en härlig och skön eftermiddag/kväll.....är bara så synd att jag alltid blir lika ledsen och får en klump i magen när jag kommer hem....dom andra grannarna är inte kul alls....det tycker inte mina grannar från Kosovo heller som har dom över sig....grannen från Kosovo hade bett pappan i familjen att försöka vara lite tystare och inte låta barnen gapa och skrika som dom gör....han fick till svar att det var deras hus och dom gör som dom vill....så är det med dom där jävla araberna, dom kommer att ta över vårt land om det inte stoppas snart....
Nu ska jag höra med han, den finaste om han lyckats klura ut rebusen....sen ska jag försöka sova och förhoppningsvis vakna till ännu en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0