Ångest

Hörde när bilen med äckelgubben åkte upp på gården vid halv tolv i natt....sen ringde det på dörren och jag hörde han gå uppför trappan när jag inte öppnade....så har alltså helvetet börjat igen...har ingen aning vad han vill, men tror att han vill skrämma mig....en svensk kvinna som inte tolererar vad som helst är nog svårt att acceptera iaf för en arab....kvinnan ska lyda och inte ha några egna åsikter....men jag kommer alltid att säga till när något är fel och ungarna klättrar på postbilarna och sprider ut sopor över hela gården....sen får han skrämma mig så mycket han vill...han skrämmer mig aldrig till tystnad.
Har varit trött och låg hela dagen....vet inte varför och har bara sovit från och till....åkte en sväng till Ludvika för att bryta mönstret och mötte helt oväntat den finaste.....har kanske varit nåt uppåt med "motorbilar" som Lovi säger...
Mattänket är helt åt helvete igen....en macka och en mugg te i morse.....två babybellostar när jag åkte till Ludvika och några stekta prinskorvar när jag kom hem....jag försöker verkligen men jag får tvinga mig att äta nåt överhuvudtaget....allt äcklar mig och jag kämpar med att få ner nåt för jag vet ju att jag måste....om bara folk visste hur det är att kämpa med ätstörningar....anorexia, bulimi, hetsätning....jag kan dom alla tre....knappt jag kommer ihåg mina "friska" perioder....att titta i spegeln och alltid se någon fet och äcklig...oavsett vad....att kämpa för att inte spy upp allt och känna en stunds lycka....att inte trycka i sig massor med godis och känna ångest....att låta bli att äta något alls och känna att man mår så otroligt bra fast man lever i en lögn.....jag förstår att jag aldrig kan bli helt "frisk"....att jag alltid kommer att straffa mig själv för att jag inte är värd att må bra....att jag inte är värd att leva och vara lycklig när inte min syster fick vara det....bubblan har spruckit och det finns bara ångest kvar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0