Äckelgubbe

Vaknade flera gånger i natt av den här jävla värken...känns som jag inte kommer nånstans...ska till vc på tisdag och hoppas att blodtrycket har sjunkit ännu mer så det kan bli en operation snart.
Seg och trött hela dagen men efter dusch så åkte jag till Hyttan och tvättade bilen...jävla idioter som matar fiskmåsarna så dom kommer i stora gäng och skiter överallt....måste få bort det från bilen så inte lacken blir förstörd.
När jag kom hem så stod dom där jävla blatteungarna på balkongen och skrek.....fuck you är det nya dom lärt sig....när mina barn var 3-4 år så fanns inte dom orden i deras värld och om det skulle ha gjort det och jag hade hört det så hade dom bara sagt det en gång....sen hade det blivit konsekvenser om jag hört det igen...men dom här föräldrarna bara står och tittar som idioter.....mötte pappan i dörren som betedde sig som en galning men jag gick in och skulle låsa upp dörren bland alla jäkla ungar som stod i vägen....då öppnas porten och jag känner en hand som tar mig på rumpan...jag vänder mig om och ser pappan glida förbi med ett äckligt flin i ansiktet....har nog aldrig fått upp en dörr så fort och in och låste om mig. Den här familjen är nog bland det värsta jag sett någongång.....pappan ser ut som ett jäkla äckel med för små mjukisbyxor på sig alltid....om jag ändå vore opererad och kunde ta mig härifrån....nu är jag så nära bristningsgränsen man kan komma.....ska jag leva såhär så vet jag inte om jag vill vara med så mycket längre.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0