skräckfilm

Blev en lång natt på soffan när Sveriges juniorer i hockey var i final...en spännande och riktigt bra match trots att dom hade domarna emot sig...silver är inte det sämsta och det tycker jag vi får vara nöjda med. Matchen slutade inte förrän halv fem och då var jag så övertrött så det var svårt att slappna av och somna...somnade kanske vid sextiden och sov till halv tre...så nu blir det ännu en vaken natt...men det gör inget då jag jobbar söndag natt och måste ändå ställa om mig. Blev ett litet dilemma när jag vaknade så sent och det hann att bli mörkt innan jag kom upp till kyrkogården, men eftersom jag har snälla barn så följde Lina och Charlie med sin mörkrädda Mamma/mormor dit så ljusen kunde tändas hos dom vi saknar. Fick ett meddelande på messenger från en tjej som inte mår så bra..jag vet att bakom varje människa finns en historia och jag dömer ingen....jag vet också att många tar avstånd från den här tjejen men jag vet att bakom hennes hårda attityd så finns en liten tjej som bara vill ha massor med kramar och kärlek....att döma någon och stöta bort den är ingen lösning...jag tror på kärlek mellan människor och att det kan göra att man mår bättre...ja naiv och dum som vanligt ,men jag vill behålla den tron.
I kväll har jag bestämt att jag ska övervinna en av mina största rädslor...den att titta på skräckfilm....nu ska jag göra det...den börjar 23:55 och slutar 02:00...endera klarar jag det eller så är det nån som får ett mess från mig att jag inte vågar vara själv...men jag måste prova..en skräckfilm kan väl inte vara värre än livet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0