orken är slut

Trött trött och åter trött....skulle nog kunna sova dygnet runt...känns som att jag bara jobbar sover och är hos mamma just nu. Hinner ingenting här hemma och det är bara kaos med allt. Ont så inihelvete i det där jäkla benet. Det kommer från ryggen och strålar ner i höger ben och blir värre om jag står still några minuter. Två nätter har jag vaknat av att det smäller till i knäet och det känns som att det går av...men det gör det ju naturligtvis inte...en otäck känsla är det iaf. Kanske jag ska låta bli att sova på måndag morgon och försöka få en tid till vc för det ser ut som att det är den enda tiden jag hinner ringa dit. Är bara ledig tisdag sen efter helgens jobb och jobbar onsdag och torsdag....eller så får jag göra det jag aldrig brukar göra....sjukskriva mig. Kanske det är dags att ta hand om sig själv för en gångs skull och inte alla andra hela tiden....mattänket är åt helvete och sömnen och måendet överhuvudtaget....dags att sluta ta på sig masken att allt är bra...för så är det inte...det är fan inte bra nånstans och har inte varit det sen i april....orkar fan inte mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0