hur många idioter finns det i världen

Ska nog aldrig mer önska att ett år ska bli bättre...eller tro att nu kan det inte bli värre....för det kan det...om sömn är det bästa läkemedlet så måste jag vara hur frisk som helst snart....har nog inte sovit så mycket under det sista halvåret sammanlagt som jag gjort dom senaste två veckorna...men läker det själen så är det värt varje timme, minut, sekund av sömn... A som köpt huset av Anettes dödsbo hörde av sig och hade hittat två planscher i en garderob...bilder på mina syskon...dom två som tagits ifrån mig alldeles för tidigt.  Såklart åkte jag upp och hämtade dom...men det hon berättde om hur P har betett  sig bara bekräftade det jag förstått hur han är....halva vardagsrummet var fullt av saker och möbler han inte hämtat, kylskåpet hade han inte tömt så hon hade fått lägga glasskivorna i blöt i badkaret för att få rent dom....skitigt överallt...en ljustake som han slagit sönder hade lämnats med glas över golvet...och det ska hon med en liten bebis som hon måste fixa barnvakt till ta rätt på.han hade stängt av allt...precis allt och tom skruvat ur propparna...så nånting vad det nu var som hade med värmen att göra hade gått sönder och dom hade fått köpa nytt...ja så jävla mycket skit som han lämnat efter sig....jag och han har aldrig umgåtts överhuvudtaget innan Anette gick bort....jag har känt ett sånt obehag av han och det var inte utan anledning....kommer att bli en dyr läxa för den han är tillsammans med nu, för trots alla inlägg på fb om hur ledsen han är och hur mycket han älskar Anette så tog det inte många månader att flytta in hos nån annan....då hade han ju försökt med mig innan dess också....jävla äckelgubbe....
Nu är han iaf borta ur mitt liv för alltid och jag kommer inte att lägga en sekund till på han...borta...så enkelt är det.
Nu fokuserar jag bara på att må så bra det bara går och på mina fina ungar som jag älskar mest i hela världen...ja och så han den finaste också....utan er är jag ingenting.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0