ett utbrott

Två sömnlösa nätter...förbannade fullmåne...och det gör att jag sover åt helvete för länge. Tur att jag bor själv så ingen behöver störa sig på det. Ringde TryggHansa angående yngsta dotterns Tryggabarnförsäkring som nu övergår i Tryggavuxenförsäkring då hon fyllt 25 år...jag är nästan alltid lugn och snäll men nu tappade jag nappen och när jag gör det så blir det ett utbrott värre än en vulkan....hur svårt ska det va att bara överlåta ett autogiro till henne...ja jävligt svårt enligt dom och hon måste betala för sex månader framåt....idioter så har dom inte gjort när mina andra barn har tagit över sina tryggabarnförsäkringar och det har gått smidigt till...men inte nu när den sista ska ta över....nu har jag iaf betalat för hennes sex månader och under den tiden ska vi väl kunna fixa fram ett autogiro åt henne....och jag har hunnit sansa mig till dess. Såklart hon är försäkrad via jobbet och facket men det täcker inte sjukdomar som hennes barnförsäkring gör så den är bra att ha kvar. 
Såklart blev mitt mattänk åt helvete på en gång när jag började om med lchf....ätit två ägg och en skinkskiva idag och känner nu bara äckel inför tanken att äta nåt mer....hur fan ska jag få nån ordning på det....känner mig ful fet och äcklig....två kilo som sätter sig runt magen känns som 20....ryggen som värker och gör att det tar stopp i benen....det mesta är skit just nu och jag ska ringa vc och börja om från början med en remiss till ortopeden...nu finns ingen återvändo. Önskar att jag hade nån att prata med om hur jag känner....men eftersom jag alltid bara biter ihop och låtsas som att allt är bra så får jag skylla mig själv. Ingen kan läsa mina tankar, men jag kommer att fixa det här....jag måste fixa det ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0