tio år går så fort

Drömde så konstigt i natt...en av dom där mardrömmarna som återkommer....terrorister som fanns i Ställdalen och jag skulle dit och hade fått med mig en handgranat eller nåt liknande för att stoppa dom...men när jag var där så hade jag ett barn med mig och kunde inte fullfölja....så jag fick försöka ta mig därifrån utan att dom skulle misstänka vad jag var där för att göra...helknäppa drömmar...undrar vad dom betyder.....
Firade Tovan idag då hon fyller 10 år på tisdag....hur kan hon ha blivit så gammal så fort. Tycker det var nyss jag var hos en vårdtagare och städade när Anna ringde och berättade att hon kommit till världen....stod där på en toalett med toaborsten i högsta hugg och tårarna bara rann...glädjetårar.
Nu är hon 10 år och en helt underbar liten person....så lik mig i samma ålder. Liten och spinkig, älskar att läsa och duktig i svenska i skolan....men det som gör mig mest glad är att se så kärleksfull hon är mot sin lillasyster och sina kusiner.....kärlek föder kärlek...önskar att alla människor kunde se det....
Känner att orken inte riktigt räcker till...att jag blir helt dränerad på energi av att bara göra en enda sak....sen den där malande oroskänslan att ha gjort nåt fel...den där som återkommer med jämna mellanrum.....sällan jag har fel när det gäller den känslan...högkänsliga personer känner mer än någon tror.....måste bara få den tid det tar att läka.....utan några krav...helt villkorslöst.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0