När hjärtat säger till får huvudet säga vad det vill

Somnade tidigt även igår....och vaknade tidigt. Ringde FK och fick hjälp med att fylla i det jag inte fick till.....så nu får vi se om dom godkänner min sjukskrivning eller om dom tycker att jag kan jobba ändå....känns som ett lotteri....Det enda jag vill just nu är att få fokusera på att må bra...så bra det bara går...men det är inte lätt då känslorna lever sitt eget liv och jag mår dåligt av att vara på sociala medier....eller kanske mer av vad som skrivs där.....orkar inte bry mig längre....När hjärtat säger till får huvudet säga vad det vill....var det inte så han sa polisen i tsatsiki mamman och polisen......men det är kanske dags för huvudet att ta makten innan hjärtat går helt sönder....
Fortsätter att skriva min bucketlist....den jag ska se till att bocka av dag för dag....livet är för kort och oförutsägbart för att kasta bort det.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0