Filmer

Den där förlamande tröttheten är tillbaka.....har kanske blivit för mycket ett tag....känns som att jag tagit ett stort kliv bakåt. Många funderingar hur det ska bli.....vet fan varken ut eller in snart.
Jag har nog inte sett så många filmer på hela året som jag gjort igår och idag....sex filmer....både barnfilmer och andra, kanske inte alltid filmer vuxna tittar på men jag älskar barnfilmer dom är så okompliserade och har ett lyckligt slut......igår var jag inte ur pyjamasen på hela dagen, ibland behövs såna dagar för att orka vidare.....blev inte så mycket mer gjort idag än att duscha och handla. Men i morgon måste jag åka och träna, min framtid hänger på träningen och jag vill inte sabba det.
Känner att jag måste komma härifrån snart......jag orkar inte gå sönder hela tiden här och kommer inte vidare trots att jag försöker stänga av....kan bara hoppas på att nästa år blir bättre, men det hoppades jag på förra året också....inlägg jag skrev igår men glömde att  publicera....så går det när tröttheten tar över.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0