fest

Vaknade redan halv åtta i går....när hände det sist. Men det var ju bra för jag skulle hinna så mycket innan vi skulle träffas på parkeringen vid kyrkogården i Linde kl 12 innan vi skulle gå och gratta Erik...alla hans syskon var där och Jennys föräldrar och hennes systrar....så många fina presenter han fick och god smörgåstårta och annat gofika bjöd han på. Bryggeriet hade julfest i Bångbrofolkan med julbord innan det blev öppet även för allmänheten....körde ner Lina dit strax före sex och hade lovat att hämta henne, Erik och Lucas där kl 1....men kvart i elva ville Lina hem så jag åkte och hämtade henne.....hon mådde inte alltför bra så det var bra att hon gjorde som jag alltid sagt till mina ungar....mår ni inte bra eller har druckit för mycket så ring så hämtar jag er......det satt tydligen kvar. Erik och Lucas skulle ta bussen hem så då kunde jag lägga mig....men inte tusan kunde jag slappna av, var precis som när dom bodde hemma och jag inte kunde somna förrän alla ungar var hemma....men halv två kom han hem och jag kunde slappna av och sova. Skjutsade hem Erik vid halv två  och han verkade må ganska ok och roligt hade det varit....värre var det med lillasyster som fortfarande fick krama porslinsguden långt in på eftermiddagen....ja jag vet hur det känns för så har det varit för mig de gånger jag varit på nån fest....kanske därför det blev så sällan...och en anledning till att jag aldrig dricker nåt starkare än vin och öl.....en anledning att man hellre är hemma än går ut.....mitt mående idag är väl sådär....försöker iaf få i mig riktig mat en gång om dagen även om det tar emot och dom där dumma tankarna försöker ta över....nudlar är väl också mat......ska på rehabmöte på tisdag och det skrämmer mig ....jag är inte redo än....FK är redo men inte jag....knät är fortfarande svullet och lite varmt....men jag kan gå och det är det enda som betyder nåt för FK.....men det gör att mitt mående just nu är skit.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0