berlocker

Hade svårt att komma till ro i natt....lyssnade på poddar som brukar vara som ett sömnpiller, men inte.....fick en helvetes värk i benet och smorde med voltaren och somnade till slut framåt morgonen. Det där armbandet jag fick det som är från Thomas Sabo....ett dyrt märke, men det har ingen betydelse för mig....det enda som betyder nåt är vad varje berlock symboliserar.....jag ska beställa två berlocker till för att få armbandet komplett.....det ena har jag redan sett ut och är en nyckel med ett hjärta på.....som symboliserar han som har tagit nyckeln till mitt hjärta och som betyder så mycket för mig.....den finaste jag känner....den andra ska symbolisera min mamma....men jag vet inte riktigt hur den ska se ut.....så många tankar som snurrar där, men en stark kvinna som har varit min förebild av starka kvinnor och gjort mig till den jag är....hur ser den berlocken ut?
I morgon är det nyårsafton och den ska jag fira in i Löa med mina fina yngsta döttrar och Charlie och John...precis så lugnt och fint som ett nytt år ska firas in....utan alkohol....den dagen jag hittar en man som vill fira ett nytt år utan alkohol....då kapitulerar jag för då är han den jag vill ha.....men jag är nästan helt säker på att det kommer aldrig att hända.....tror inte ens den finaste är beredd till det och då är han så nära mr perfekt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0