Ytterligare en dag

Igår kväll ringde det på dörren och eftersom det har varit så mycket skit här nu så var jag tveksam att öppna...men magkänslan sa att jag kunde göra det...och utanför stod två av mina nya grannar...en kille och en tjej i tonåren med ett fruktfat....så underbart att vata att två av grannlägenheterna inte bebos av idioter och kriminella....det har jag fått nog av. Den tredje lägenheten vet jag inte riktigt, men det är en barnfamilj som bott på Laxbrogården....är lite tveksam då deras barn var tillsammans med idiotgubbens barn...men jag tror att hans barn var dom drivande för det har varit lugnt sen dom försvann. Jag ger dom en chans iaf för jag tycker det ser ut som att pappan har koll på sina ungar. Datorn är helt mupp och beter sig som den vill...precis som tangentbordet.....nu funkar inte tangetbordet men det gör det på laptopen som inte funkade förut.....helt sjukt.
Får inte mycket gjort igen...sover typ halva dygnet......är bara ledsen och låg hela tiden....så mycket som gör att jag mår som jag mår men just nu kan jag inte göra så mycket åt det....blev bara så jäkla glad idag då h*n var som förut på fb....men det var bara för en kort stund sen gör det lika ont igen....kanske jag verkligen ska hålla mig borta från fb.....tror inte det är medvetet från h*n men gör inte mindre ont för det........i morgon är det handlingsdag åt mamma igen....hatar verkligen dessa dagar...undviker ica när jag handlar åt mig själv då det gör för ont att gå från parkeringen, men när det gäller handlingen åt mamma så har jag inget val. 
Provar väl en dag till då.....precis som jag gör varje dag.....en dag i taget.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
t
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
t
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
t
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0