Sömnlös och låg

En sömnlös natt....läste, lyssnade på poddar, var upp och kollade på tv...men inget hjälpte...inte ens 1½ propavan. Somnade nångång vid femtiden och såklart sov jag alldeles för länge sen, vaknade halv tolv. Känt mig låg och ledsen hela dagen ,men kan inte riktigt sätta fingret på varför...kände bara att saknaden efter Anette sköljde över mig och klumpen i magen bara växer....duschade och åkte och tankade bilen, for upp till loftet en sväng och blev lite gladare av gubbarna som är där....dom kan verkligen få mig att skratta...så härliga...hur ska jag klara mig utan dom till nästa sommar. Åkte till Erik och Jenny för att hämta äpplen då jag ska koka äppelmos till mamma....men när jag kom hem gick som luften ur mig när jag insåg att dom burkar jag har inte räcker till...får göra det i morgon efter att jag handlat och gjort det jag ska hos mamma....är bara så jäkla orolig att jag inte fixar handlingen då jag är i ett skov just nu och klarar inte att gå så långt....men det är bara att bita ihop och iaf försöka, när det inte finns några val så är det så. Hoppas jag kan sova i natt....det där på fb är också en orsak till mitt mående...kanske svårt att förstå för andra,men jag mår verkligen dåligt av det....övertänkande och rädd att ha gjort något....önskar att jag kunde låta bli det,men det sitter för djupt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0