Rätt val

Var till Ludvika igår med Lina och Charlie....så skönt att komma hemifrån en stund och slippa tänka så mycket.
Blir nog långa kvällar ändå när jag inte kan sova och inte ens propavan hjälper....men jag ska inte klaga , det finns dom som har det värre....jag somnar ju iaf nån gång och kan ju sova så länge jag vill på morgonen.....
Lisa kom i kväll och hjälpte mig att få iväg lite till tippen.....sen satt vi och pratade till klockan var halv tio...det är så underbart att se hur bra hon och R har det....varit tillsammans sen dom var 15 år och fortfarande lika lyckliga...nu med en fin liten pojke och en liten flicka på väg. Precis så som jag önskar att alla förhållanden skulle vara, ge varandra frihet men ändå vara trygg med att vara den enda för den som man älskar mest.....inte bråka och hacka på varandra eller förminska den andra....ja tänk om jag hade gjort rätt val i livet....eller förstått det jag förstår idag....så annorlunda allt hade varit. Idag har vi varit vänner i 6 år.....han som fått mig att förstå att det finns fina män.....han som har tagit mitt hjärta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0