Lovi lilla hjärtat

Yngste sonen ringde igår och frågade om jag kunde komma till Linde och vara med Lovi när dom åkte till örebro för PK prov på lillebror....Lovi hade haft magsjuka igår och dom ville inte riskera nåt...såklart jag gjorde det....vad är magsjuka mot att få umgås med mitt lilla hjärta....var bara det att sömnen uteblev i natt....var upp vid tretiden och tittade en timme på tv...tillbaka till sängen och en podd....somnade vid femtiden för att vakna efter en stund igen....somnade till slut på riktigt och vaknade av att larmet på telefonen gick igång och jag fattade inte vad det var som lät.....låg kvar en timme till, helt jäkla slut men hoppade in i duschen och det kändes lite bättre. 
Dagen med lilla Lovi blev precis sådär härligt rolig som alltid med den ungen....såna kommentarer så man vet inte var hon får dom ifrån....var till Titt In och handlade lite kläder till lillebror sen till mejk där jag lovat henne att hon skulle få handla det hon ville ha....slime blev det...två olika...precis det hennes föräldrar nekat henne....men farmor säger aldrig nej.....
Tänk att man kan bli så kär så många gånger....att en ny liten människa kan väcka såna känslor i en....hur söt är han inte min nya kärlek....liten, knubbig och med en massa svart hår....så underbar.....faller tydligen för korta mörka män.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0