Loftet

Ännu en sån där dag då jag inte ville vakna....men till slut gick jag ändå upp och in i duschen....ringde chefen på migrationsverket igen och han ansåg att det som dom ritat på våra dörrar det ska hyresvärden ta bort....idiot...men han ska skicka hit personal från migrationsverket igen som ska prata med äcklet och hans familj....dom skyller på att det är en massa andra barn som gör allt jävelskap, men det spelar ingen roll....dom ungarna är med hans barn och låter han dom vara här så är ansvaret hans likförbannat.
Jag kommer att ringa den där chefen varje gång det händer nåt så kanske han begriper att även migrationsverket har ett ansvar.
Klarar inte av vara hemma så jag tog bilen och åkte en sväng, hamnade på loftet och satt där till dom stängde....där kan jag koppla bort tankarna en stund bland alla goa gubbar....bara sitta där och vara nära...känslan av att bara se och lyssna....så underbart och ger mig lugn i själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0