att klara sig själv

Har haft mina små hjärtan här och det har varit full fart från morgon till kväll...tror jag har skavsår i öronen. Lek, bad,pannkakor, godis, glass och sagor...precis som det ska var med små underbara människor....vi vaknade före sju i morse men ingen av oss orkade gå upp så där låg vi och sa inte ord och rätt vad det var så hade vi somnat igen....och vaknade halv tio. Dusch, frukost och sen iväg och hjälpa M att köpa en bil....hem igen och sen till mamma med veckans varor....Erik o Jenny kom också dit....När jag och Charlie kom hem så hade ungarna här ritat på hela dörrarna hos mig och grannen....är så jävla trött på allt skit....
Tog iaf tag i bordet som jag köpte för snuspengarna...ingen som trodde att jag skulle fixa att skruva ihop det...inte jag heller med den dåliga självkänsla jag har....men sen for fan i mig och jag tänkte att jag ska nog visa dom om jag så ska hålla på hela natten...men det tog bara en timme så var det klart....lite tårar och svett kostade det men jag fixade det och det är det enda som betyder nåt
Jag blir galen på att han gjort sig osynlig....men jag vill inte fråga varför....eller är kanske rädd för svaret....önskar att jag inte var så rädd för allt när det gäller han...så då får jag ha den där klumpen i magen som gör så ont.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0