Upp och ner med orken

Orken har gått lite upp och ner dom sista dagarna....kanske för att vissa människor gör att jag blir helt dränerad på energi och det tar en dag att återfå lite ork igen. Jag brukar inte bry mig så mycket eller lägga energi på idioter, men när dom stjäl mitt bord för tredje gången då jäklar brast det....jag gick upp för trappan och kollade deras balkong....och där stod bordet. Jag insåg att jag inte skulle få ner det själv utför trappan då jag har nog med att ta mig själv upp och ner....men jag kände inte ens nån smärta i benet...och då var jag arg...skrev en lapp och satte i trappen där jag talade om för dom vad som gällde....och nån timme senare ringde det på dörren och han som kan lite Svenska frågade om det var mitt bord....han fattade iaf men äckelgubben som var med han kunde ingen Svenska så han stod där och gormade nåt på Arabiska och det var nog inget snällt han sa....det syntes på blicken han gav mig....men bordet kom ner och eftersom jag fick både bord och stolar av J som var i byn och plockade ur föräldrahemmet som hon sålt så hade jag ingen användning för det blå bordet så det fick fara till Löa...där ska det väl få stå ifred för idioter.....
Idag har jag varit till vc och tagit blodtryck och prov på sköldkörteln....ska tillbaka på fredag och tisdag nästa vecka och sen en tid till läkare....det flyter på med det iaf....Lisa och John var med till ica idag när jag skulle handla åt mamma....jag orkar ju inte lyfta i och ur varorna längre....så blir det inte operation snart så vet jag inte hur det ska gå.....så nu är jag så trött man bara kan vara och det kommer att bli tidigt i säng.....utmattningsdepressionen gör att det tar så mycket mer på krafterna än normalt och jag måste lyssna på kroppens signaler när det är dags för vila.....men jag ser framåt och vet att det kommer att bli bra....bara jag har tålamod.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0