underbar solig dag

Undrar varför jag drömmer så mycket konstigt....nåja så länge som mardrömmarna håller sig borta så är jag glad. Dom kommer inte lika ofta nu....kanske det beror på att jag inte känner mig så stressad längre.
Vaknade före nio och gick upp och duschade och gjorde mig klar för att åka ner till vc. Blodtrycket var bättre den här gången, inte bra men bättre och det nöjer jag mig med för tillfället. En gång kvar att ta det och sen får vi se vad som händer.
Lisa kom och lämnade prinsen här under tiden hon handlade....en trött och lite grinig prins men även prinsar måste ju få vara det ibland. Han tog en middagslur i min säng, men humöret var ändå inte på topp....men vem är på topp alltid.....hade tänkt städa men solen övertalade mig att gå ut istället...inte så jäkla kul att sitta på den här gården, men samtidigt känner jag att varför ska jag inte kunna det för att jag är omgiven av idioter.....satt ute i två timmar och ändå hann jag dammsuga och städa toan....det slog mig att eftersom Linda och barnen kommer hit i morgon från Vingåker, Erik Jenny och Lovi, Anna, Tovali och Älva och Lisa,Rickard och John så är det nog ingen mening att ägna tid åt städning idag,känns som att det lönar sig mer efter att dom varit här....
Gjorde en lchf-kladdkaka i kväll.....känner att jag mår så mycket bättre utan socker så även om den kosten triggar mig med annat så är det nog den bästa iaf.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0