Trött och värk

Somnar tidigt varje kväll och sover 10-12 timmar och är ändå trött.....får inget vettigt gjort hemma heller, det känns som att varje dag jag vaknar är bara en transportstäcka tills jag får gå och sova igen.....oroar mig för allt och inget....nu är det snart tisdag igen och handling till mamma....får sån ångest att jag inte ska klara att fixa det....hatar den värken...hatar att det bara tar stopp och jag inte kan gå längre....jävla skitknän...är det straffet för att jag ägnade hela min fritid åt idrotten.....hade kanske varit bättre om jag varit ute och festat som alla andra....istället för att träna fem gånger i veckan i hallen och springa intervaller till Älgfall....men nu är det som det är och jag tänker inte sluta leva för det....gör det jag kan och orkar och så får det vara bra med det så länge.
Trille var hit idag och såg hur det ser ut på gården....migrationsverket hade sagt att dom skulle ordna en kärra och köra bort det...men det var typ tre veckor sen och än har inget hänt....han hjälpte mig att ställa tillbaka gungställningen som arabungarna hade dragit ut igen på parkeringen, och att ta bort gungan dom hoppat sönder....
Har bakat lite fröbröd i kväll...det ser rätt ok ut. Men det där med att äta...jag vet inte vad jag ska göra för att förmå mig att äta utan att få kväljningar....jag äter inte för att jag är hungrig utan för att jag måste och det spelar ingen roll vad jag provar med....det bara kväljer och jag får hejda mig för att inte gå och spy upp allt.....jag vill verkligen och jag är medveten om att det är sjukt....men det går inte att hejda....
Det enda jag vill är att vara glad och lycklig....men jag hittar inte vägen dit....det slog han ur mig för längesen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0