ortopeden

Försökte sova lite tidigare än jag brukar då jag skulle upp tidigt i morse.....såklart det blir tvärtom då. Var längesen jag var så klarvaken så länge....lyssnade på poddar, läste och till och med gick upp och kollade på tv en stund...klockan var bortåt fyra innan jag äntligen somnade och då var det till podden om Scheike....den var väl lagom tråkig när hans äckliga kärringar försvarade han....skitgubbe rent ut sagt...undrar om han lever än?
Hade mobilen på väckning åtta och då jäklar hade jag kunnat sova hur länge som helst kändes det som.Men det var bara att hoppa upp och göra sig klar och dra till Lindesberg. En helt underbar läkare på ortopeden....en ung kvinnlig läkare, men som kunde ta tag i saker. Nu blev en remiss skickad till vc för att kolla upp sköldkörteln...det är ju nåt som är fel när jag är så jäkla trött, fryser och går upp i vikt fast jag inte äter nånting....det känns som att nånting är jävligt fel och på vc har dom inte brytt sig, man får inte fråga om en diagnos utan att en läkare ställt den frågan först...sen är det andra saker som vc har gjort fel som hon också tog tag i. Så nu får jag vänta och se när jag får en tid...men som hon sa senast nästa vecka annars får jag ringa....ska tillbaka till henne om fyra veckor och bestämma om operationen....det börjar bli lite ont om tid nu...inte klokt att man ska behöva stressa när man mår skit ändå...men jag börjar se ljuset...och kan jag bara slippa den här värken och må så här dåligt så är det värt det iaf....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0