konstig dröm

Drömde världens konstigaste dröm...jag skulle göra en natt på bruket i Ställdalen...fy satan vilken panik jag hade...dels för att jag inte hade en aning om vad dom gör där och så för att jag inte vill jobba på nån fabrik....sen kände jag att mitt knä inte skulle fixa det då jag antar att dom står mest hela tiden....ja så konstiga drömmar och tankar kan bli.Känns som att hela jag gått sönder efter att jag inte kan åka till mitt paradis och jobba i år....men fick ett underbart svar från chefens fru idag då jag är välkommen nästa år....det är skillnad det från min chef som inte har hört av sig alls fast hon är tillsagd att göra det...man kan inte förvänta sig stora saker av små människor....för mig är hon den den den sämsta av chefer...så jävla patetisk....hon skulle nog ha fortsatt att inseminera kossor för människor ska hon definitivt inte jobba med.
Den där...han som tog mitt hjärta och behöll det...han såg jag idag....han var där bakom mig och fick mig helt ur balans...jäkla karl att påverka mig som han gör....
Hade en tanke om att jag skulle fortsätta min väg med mattänket och påbörjade med stekt ägg och falukorv med avocado....men kom inte ens halvvägs.....mitt matintag idag är ett ägg, en deciliter turkisk youghurt med hallon och några ostskivor....och jag är fortfrande fet och äcklig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0