kakbak

Blev lite för mycket igår också då jag var tvungen att följa med mamma till frissan...hade egentligen behövt en dag att bara vara....men jag åkte upp till mitt favoritställe och satt där en lång stund och bara njöt av lugnet och tystnaden....det är det mest fridfulla ställe jag vet och så vackert. 
Vaknade tidigt idag och gick upp och drack en mugg te....men sen var orken slut igen och jag la mig och lyssnade på en podd och somnade en timme till....det var vad som behövdes....kändes mycket bättre sen och framåt kvällen så var jag rastlös istället....så jag gjorde nåt jag inte gör så ofta fast jag tycker det är roligt....jag bakade kakor...tre sorter...jag vet att jag är sämst på att baka kakor men jag gör det ändå....dom får liksom aldrig den form som dom ska ha....inte vet jag vad jag gör för fel, men det var detsamma. 
I morgon är det dags för blodtryckskontroll nummer två...sen måste jag ta itu med städningen....inte alls roligt men nödvändigt.
Känslor som hoppar upp och ner också...önskar jag kunde stänga av men jag har försökt så många gånger så jag ger upp....men dom skrämmer mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0