Går bakåt

Jag vet inte vad det är som händer men det känns som att jag tar alltför många steg bakåt....vaknade före sju i morse efter att ha sovit oroligt och egentligen inte kom till ro förrän vid tvåtiden trots att jag var så trött så jag inte orkade vara uppe. Sov ett par timmar till på förmiddagen innan det var dags att hoppa in i duschen och göra mig klar för den vanliga tisdagshandlingen åt mamma. Får bara mer och mer ångest över den där handlingen....tungt att bära och ont som attan....körde ut kundvagnen till parkeringen idag och kände att jag var tvungen att sätta mig i bilen en stund innan jag kunde köra in den i affären igen, men precis då kom M och skulle handla så då tog hon med den in och jag kunde åka ner till mamma. Tvättade och rensade ur hennes garderob så nu tog orken slut så där står jag med en säng som jag rivit sängkläderna ur....och vet fan inte var jag ska hitta orken att bädda den....kanske det får bli en natt i gästrummet....I morgon ska jag på sista blodtryckskontrollen, känns som jag inte gör annat än springer på vc....jag som aldrig brukar gå till en läkare fick frikort efter tre månader....helt sjukt. Men nu får det vara nog snart....orkar fan inte ha det såhär längre......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0