Elliot

Pratade med den finaste på chatten igår....han gör mig så glad och ingen kan få mig att må så bra som han....han är nog den som vet mest om hur jag mår och som alltid finns där och peppar och stöttar....kan man annat än älska en sån person....han betyder mer än nån annan förutom mina barn...han är en del av min familj och jag kommer att älska han livet ut....finns ingen annan och kommer aldrig att finnas. När jag tänker på andra män så känner jag bara rädsla och att jag inte litar på nån....hur ska jag veta att den personen inte blir det monster som jag redan upplevt.....det kan jag aldrig veta och kommer heller aldrig att prova....finns bara en jag litar helt på.
Idag har jag varit och firat min lilla systerson Elliot som blev 1 år....så fort tiden går....han föddes samma dag som vi var på visningen av Anette....släkten följa släktens gång.....han är iaf ett riktigt charmtroll och den sötaste killen jag vet. Kusin Ylva från stockholm var också där och så roligt att träffa henne....blir inte så ofta och då i samband med dop, begravningar eller födelsedagar.....Hälleforsdialekten har hon iaf bevarat....lillebror Johan kom också och så roligt att träffa han....min fina lillebror som betyder så mycket.....en helt underbar dag som gett mig så mycket energi....älskar er alla.....och kanske mest min fina son Erik som under tiden jag var på kalaset fixade sommardäcken och tvättade min bil.....undrar varför jag dippar och får gråtattacker när jag ändå har dom mest underbara människor som finns i mitt liv....är inte dom det beror på iaf.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0