asocial

Somnade tidigt i går...och drömde om någon fin....såna nätter är bra nätter och jag vaknar och är glad....inte bra att jag sitter här hemma och funderar så mycket...egentligen skulle jag ta mig ut och göra nånting, men det går fan inte....jag kan inte ens åka till ica förrän efter sex då jag iaf inbillar mig att det inte är så mycket folk där....blir mer och mer asocial...är väl inte så bra det heller. Försökte iaf få till mattänket den här veckan och att laga mat är inget problem....värre att äta det...kväljer hela tiden...cola zero, citronvatten, te,kaffe och proviva utan socker....det är inga problem....men mat....
Har tv:n på hela tiden fast jag inte tittar....det känns som man inte är själv då och så datorn...när X är inloggad så känns det som att han är här...som att jag inte är ensam i kvällen....i natten....det betyder mer än någon kan ana....bara känslan gör allt lättare. 
Ska ringa sjukgymnastiken också och trotsa smärtan och få igång lite träning....jag mår så mycket bättre när jag tränar och nånting ska det väl finnas....tar en dag i taget och tror att det i slutändan blir bra......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0