tatuering

Har kommit in en ganska normal sömnrytm....kanske inte somnar så där jättetidigt men vaknar ändå vidåttatiden och är pigg....är så mycket bättre för mitt mående, men på måndag börjar en ny arbetsvecka med fem jobbnätter så då går det åt helsike igen...men så är det. Jag har själv valt att jobba natt så då får jag ha det så. Men det känns skönt att se att det går att vända tillbaka bara man får lite tid på sig. Duschade och tittade lite på röran här hemma, men det får vänta till i morgon då jag och Lina ska till Ludvika då kan hon följa med hem och hjälpa mig att få upp det där jäkla överskåpet. Var och gjorde tatueringen idag....två sammanflätade hjärtan med ett R och ett A i...så nu finns mina älskade syskon med mig för alltid...inte bara i hjärtat. Jag har gjort en lchf kålpudding idag...var ett tag sen jag gjorde riktig mat så nu återstår bara att se hur det går att äta den också...men det ska gå...Erik frågade om jag ville komma ner till dom på söndag på middag så det ska jag göra...fullt upp hela helgen alltså...men roligt att ha något att se fram emot och som gör att jag inte bara sitter här hemma...såg någon fin idag när jag svängde ut från parkeringen vid Rolf...hjärtat tog ett sånt hopp och det högg till i magen så jag slant med handen på ratten och höll på att fara rakt ut...skulle just sett ut det...att krocka med just den personen...då hade jag kunnat gå och hänga mig direkt för fy så pinsamt...ska försöka komma i säng i tid i kväll också...fast det är inte helt lätt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0