Shopping i Ludvika

Mardrömmar som attan i natt...hoppas det inte börjar igen utan att det var bara i natt. Vaknade som vanligt tio i åtta...varför just den tiden varje morgon...Gjorde mig klar och åkte ner och hämtade Lina och Charlie för en dag i Ludvika. Nuär jag ju ingen direkt shoppingmänniska och tycker inte det är speciellt kul att springa runt i affärer, men det gör ju Lina och då får man bara hänga med ibland...kom på mig själv med att hålla koll när vi gick på stan, men det behöver jag ju inte längre...undrar om den känslan aldrig går över...den där känslan av att han kan dyka upp när som helst och alltid se till att kunna gömma mig nånstans....men det är bara en känsla, det kommer aldrig att hända igen. Vi köpte med oss lite gott till fikat och åkte ner till mamma och firade våran namnsdag när vi kom hem. Fyra generationer Sigrid...även Tovali, Alicia och Lovisa har det namnet. Usch så jag skämdes för det namnet när jag var tonåring...men det gör jag inte längre...nu känns det helt ok och är glad att mina barn för det vidare. 
Överskåpet är äntligen på plats så nu är det bara att ställa in allt där igen...men vet inte om orken riktigt räcker till idag....trött och huvudvärk efter en hel dag i Ludvika så det återstår att se...men det finns väl fler dagar. Bilen håller nog på att ge upp är jag rädd för...hackar som tusan och så lyser en lampa igen...samma lampa som lös för två år sen när jag var på väg till Frostviken och som jag låtsades som jag inte såg...nåt som har med motorn att göra enligt instruktionsboken...men den slocknade när jag kom hem igen och inget hände så jag ignorerar väl den nu också så får jag se om den slocknar igen eller om den här bilen har gjort sitt....orkar inte bry mig om krånglande bilar just nu. Får försöka hålla mig vaken ett par timmar till och sen hoppas på att det inte blir fler mardrömmar...finns annat jag hellre drömmer om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0