omöblering

Var tvungen att ta en halv sömntablett iaf igår...kände att jag måste få sova mer än de få timmar jag gjort den sista veckan. Det var välbehövligt kan jag säga för jag vaknade strax före tio och undrarde vad klockan var för jag hade ställt mobilen på kvart över nio och hade en svag aning om att den hade ringt men att jag tänkte att ligg du där och ring tills du slutar av dig själv...och mycket riktigt så var det. Har hållt på hela dan med att plocka ur vitrinskåpet och flyttat den till en annan plats och ställt skänken i vardagsrummet istället...men jag fick ta isär vitrinskåpet innan och att lyfta ner överdelen gick ganska bra, men värre var det när jag skulle ha upp den igen Skåpet är för högt och jag är för kort så nu måste jag ge upp, fast jag hatar att ge upp...men bara att inse att jag måste be nån om hjälp med det. Så nu har jag hela rumsbordet fullt med glas och servis och annat skit överallt...tog en hel dag och en ond rygg att få ordning på det mesta, men nu får det vara till jag får hjälp med det. Nu är det kväll igen och ångesten kommer krypande....önskar att det vore sommar och ljust så jag kunde åka ut nånstans och slippa vara här...Sussi frågade igår om jag ville följa med på nån resa nånstans...och ja det skulle jag egentligen vilja, men orken och lusten finns inte just nu...måste må bättre först...kanske jag är dum som tänker så...jag kanske istället skulle må bättre av att komma iväg härifrån...på torsdag ska iaf tatueringen bli av...berättade för mamma igår och först så sa hon nej det tycker jag inte du ska...för hon gillar inte tatueringar...men när jag berättade vad jag skulle göra så sa hon åh vad fint, det kommer att bli så bra. Tydligen olika på vad man ska göra.....på fredag ska jag och Lina åka till Ludvika och sen ska vi ha namnsdagsfika hos mamma och på lördag är det kusinträff...lite att se fram emot ändå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0