Måndag och handling som vanligt

Huvva vad trött jag var i morse när jag kom hem...somnade nog innan jag jag lagt huvudet på kudden. Hade telefonen på väckning 1 och har en svag minnesbild av att jag tröck av den men vaknade kvart i två med ett ryck...jäkla skit. Skulle handla åt mamma och hjälpa henne med lite annat och som vanligt så förväntar hon sig att jag ska komma före tre...så det blev att hoppa ur sängen med en jäkla fart och göra sig klar och dra....M ringde och ville att jag skulle handla åt henne också då hon inte mår bra, så det gjorde jag efter att ha varit hos mamma. Men nu tänker jag inte röra mig ur fläcken nåt mer idag...inte ens bädda sängen som jag inte hann förut. 
Känns helt overkligt att min lilla Lisa blir 27 år idag...är det verkligen så länge sen hon kom, min lilla envisa, glada goa unge. Ska försöka komma i säng i tid i kväll...jag kan ju iaf prova, men det brukar ju sluta på soffan efter nattjobb så antagligen blir det så i kväll också. Hjärtat slog ett extra slag idag när jag åkte genom byn...kan aldrig vara bra med dom där extraslagen....men jag kan ju inte blunda heller.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0