Kusinträff

Är så glad och tacksam för alla nätter utan mardrömmar...somnade inte så där jättetidigt...kanske beroende på att vid elvatiden när jag satt vid datorn så var det nån som drog i handtaget på dörren igen...var ett tag sen nu och jag kände hur det knöt sig i magen...var svårt att koppla av sen och jag bara lyssnade efter ljud. Vaknade lite senare idag...klockan var över halv nio men det var ändå skönt för jag vill vara uppe lite längre i kväll...känner mig som en jäkla tråkkärring som inte orkar vara uppe så länge...men det är kanske det som är det normala,att man går och lägger sig i tid på kvällen och kliver upp i tid på morgonen...vad som nu är i tid...vi hade kusinträff i Ställdalen idag hos Ilva...så roligt att träffa Annica, Lisbeth och Ilva och prata minnen...jag har ju bara dom att prata om minnen från barndom och tonårstid med...när Anette gick bort så fick vi en tankeställare där att ta vara på tiden med varandra....vi är så jämngamla och har växt upp med varandra så vi har dom minnen som syskon brukar ha...Annica och jag umgicks också mycket när jag bodde i Ludvika som vuxen. En härlig dag med mycket skratt och roliga minnen. Dom här dagarna den här veckan har gett mig så mycket positiv energi och jag känner att en liten livsgnista ändå finns där....nu kan det bara fortsätta att gå framåt, ska ha som mål att något bra och positivt ska hända varje dag...även om det bara är nåt litet....nu får inget mer hända....I morgon ska jag träffa Erik, Jenny och den lilla solsrålen i mitt liv, underbara Lovi som är den härligaste och klokaste lilla treåring jag vet...så full av kärlek och så lillgammal....kärlek föder kärlek.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0