Kärlek till dom jag älskar

Somnade tidigt igår...datorn behagade uppdatera sig helt plötsligt så vad fanns det då att göra...bara att gå och lägga sig...vaknade före åtta i morse och var pigg...fortsatte få ordning på kaoset här hemma, men överskåpet har jag inte fått på plats än så det som står överallt, det står kvar. Har iaf dammsugit och duschat och har känt mig riktigt bra idag...tills i kväll då jag rasade som ett korthus....jag vet att jag övertänker och funderar för mycket och då faller jag...men bara att torka tårarna och ta nya tag i morgon...är så svårt det där när allt inte är som det brukar och jag blir orolig och tror att det hänt nåt...nu vet jag att det inte har det, men oroskänslan släpper ändå inte...gjorde kesoplättar idag och lyckades få i mig två iaf...det får räcka, bättre än inget alls. 
Tobias fyller år idag...39 år, var tar tiden vägen...han ligger ute på jobb som vanligt och är i Oskarshamn nu...min fina pojke som är den snällaste och mest omtänksamma som finns....är så glad att det finns så mycket kärlek i mina barn och att det överförs till deras barn...finns en till som behöver massor med kärlek...under den hårda ytan finns en mjuk person som jag skulle vilja ge all kärlek i världen till...så h*n får vara glad och lycklig...inte lätt att leva i den hårda världen men jag försöker ge kärlek och omtänksamhet till dom jag älskar...kanske det blir det en lite bättre värld då....känns bra att inte jobba i natt det hade nog inte funkat. Svårt att ta hand om människor på ett bra sätt när man inte mår bra själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0