För lite sömn

Två nätter avklarade och ett Apt på det...vaknade tjugo över tolv idag så det blev inte många timmar sömn och det visade sig senare då jag tittade en stund på tv och naturligtvis somnade på soffan. Vaknade av att det plingade i telefonen...det var både Linda och Tobbe som skrev....Tobbe för att informera om hur det gick för Leksand då jag inte har C-More och kan se matcherna...jag lär nog fan fixa det annars blir det ett elände....nu gick det ju bra för krigarna idag då dom vann med 3-1...hoppas bara nästa match går lika bra på fredag mot Björklöven. Men då jobbar jag så Tobbe får hålla mig informerad.
Tog tag i det där som gjorde ont i magen och ja som vanligt så hade jag övertänkt och funderat för mycket...det är den där självkänslan som spökar hela tiden...men har man i många år fått höra hur värdelös man är och att man bara gör fel och säger fel saker så sitter det där...så svårt att få bort det tänket fast jag jobbat på det så länge....men ändå ett steg i rätt riktning när jag vågar fråga istället för att fortsätta fundera...kanske för att jag litar på han och inte är rädd för han. Ledig i morgon men som vanligt är det en massa som måste fixas hos mamma så där går den lediga dagen, men det kommer väl fler....har pratat med Tobbe i telefonen över en timme i kväll så nu mår jag ganska bra....bara vansinningt trött trots den där tantvilan på soffan så det får bli en tidig date med sängen och vakna pigg och glad i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0