drömmar

Blev en rivstart på jobbet igår också...ett larm från Allmänningbo samtidigt som ett larm kom om en stomi som lossnat....vi startade en halvtimme tidigare fast vi inte hade börjat jobba egentligen, så för att hjälpa dagpersonalen så for vi på larmet i Allmänningbo som låg längst bort...annars var natten väldigt lugn och vi kunde åka hem lite tidigare då vi lämnat rapport och dagpersonalen kommit...det är så skönt att få komma hem lite tidigare om så det bara handlar om en kvart när man är trött så ögonen går i kors. Sov till kvart över fyra och känner mig riktigt pigg och utsövd. Då känns allting mycket bättre och dom där dumtankarna kommer inte lika mycket....drömde om den finaste...det har jag gjort ganska ofta numer...men det var en helknäpp dröm, men inte nåt som jag blev ledsen över...tvärtom..men jätteknäpp. Undrar varför jag drömmer så mycket...Efter en dusch så ska jag försöka få i mig nån mat, men det kapitlet är värre just nu...men jag vet ju att jag måste så nåt ska det bli. När jag åkte hem i morse så ringde telefonen, det var mellandottern som låg bakom mig från Löa. Hon var på väg till jobbet så då hade jag telefonkontakt när jag smög in i huset från helvetet....och precis när jag kommit in så gick äckelgubbarna ut och for iväg i bilen. Måste försöka komma iväg innan dom kommer hem, men det brukar vara vid den tiden jag åker till jobbet så jag får väl skynda mig ut eller vänta in dom. Mår iaf ganska bra idag och det känns skönt...hoppas jag får fortsätta med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0