Drömmar

Drömde om Anette i natt och det var så verkligt....åh vad jag saknar henne. Hela dagen har jag gått med en klump i magen och kan inte släppa drömmen...det är inte rättvist...jag har så mycket mer jag vill göra med henne så mycket jag behöver prata med henne om...hela tiden dyker det upp saker och jag tänker att det måste jag prata med Anette om...och det går fan inte...jag känner att bubblan håller på att gå sönder nu och verkligheten kommer med en jäkla fart...jag vill inte...blundar och förtränger, men verkligheten sparkar på mig. Jag behöver min syster när det gäller mamma också, vem ska jag prata med när hon envisas med sin jäkla katt som inte finns...ett tjatande om den där katten så jag bara vill resa mig upp och gå därifrån. Mina lediga dagar går åt till att hjälpa henne och det gör jag så gärna, men kanske inte tre fyra timmar varje gång. Hur ska det bli när jag går upp i tid på jobbet och jag inte har så många lediga dagar som nu...jag vill ju hinna med allt annat också...känner mig elak och egoistisk som tänker så men jag kan inte låta bli att göra det. Sen är det ju boendesituationen också, hela gården ser ut som en soptipp och Trille som tagit över efter Marcus har verkligen ambitioner, men kommer säkert att tröttna snart. Idag tog han hit migverkets personal för att dom skulle gå runt och informera packet som bor här hur man slänger sopor och dom skulle städa upp allt skit som ligger över hela gården...ikväll ser det ut precis som igår. Nu har jag en jobbhelg framför mig och jag hoppas att jag inte dippar en gång till utan kan klara den helgen för sen är jag ledig en vecka. Börjar nya schemat 2:a Oktober. Nästa helg kommer Tobbe med familj och han och jag ska ha en mamma son kväll tillsammans och kolla på hockey och dricka öl...den där kvällen vi har varje år och som är så värdefull. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0