blodtrycksfall

Undrar varför jag helt plötsligt får såna blodtrycksfall och hjärtat slår så det nästan hoppar ur bröstet...är det så här panikångest känns...jag vet inte men har en svag aning om att jag hört det. Jäkligt obehagligt är det iaf. Blir det inte bättre till måndag så får jag väl ringa vc och få en tid. Sover så otroligt mycket också och är konstant trött...vaknade halv ett idag och somnade igen vid tretiden och sov till fem...känns inte helt ok....men det går väl över, är väl för att verkligheten har kommit ifatt och alla känslor bara far hit och dit....känner mig helt labil i humöret och vill bara vara för mig själv, men jobba måste jag ju så det är bara att vara professionell och bita ihop....kanske jag mår bättre av att jobba vad vet jag...är nog inte så bra att stänga in sig med alla känslor heller. Ska försöka att bara vara nästa vecka när jag är ledig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0