riva muren igen

Var kommer den här tröttheten ifrån....fick tvinga mig själv ur sängen när klockan var två och är fortfarande lika trött. Har tänkt varje timme att nu ska jag klä på mig men det blir aldrig av så nu sunkar jag runt här i pyjamas, tofflor och tröja med okammat hår....fryser som en tok också...ska det vara så här i vinter med kalla element så vet i tusan hur det ska gå. Är inte bara den där fysiska tröttheten, den psykiska gör det ju inte direkt lättare. Känns så konstigt att det blir såhär emellanåt....en mur som växer och som jag inte vågar riva...inte än...inte just nu...drömde om den finaste idag...inte bara en gång utan flera gånger....så konstiga drömmar och just den där rädslan för det jag inte förstår, önskar bara just nu att klockan ska gå så jag kan krypa ner isängen med dubbla täcken och bara sova bort all skit....att jag vaknar i morgon och allt är bra....att det är som förut när jag var glad och lugn....är trött på dom där skakningarna inombords och övertänket....ser fram mot lördag iaf och hoppas att det blir en bra kväll, men det blir det säkert. Tänker jag att det blir bra så blir det bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0