kort inlägg

 
Natt nummer två avklarad och den var lugn, bara en tant som fått för sig att gå upp och äta frukost kl 3 på natten och ramlat...vilka ideér dom kan få...men det gick bra iaf och vi reste upp henne så hon kunde sätta sig vid bordet och äta...var bara maken som var lite sur över att ha blivit väckt och det kan man förstå. Somnade på en gång när jag kom hem och sov till tjugo i fyra så nu känns det bättre. Fick skrapa rutorna på bilen i morse...inte kul. Men nu väntar sista natten innan jag är ledig till nästa söndag...ska bli skönt och nu ska jag ta tag i träningen också....känns som att jag skulle må bättre då....inte bara gå här hemma och fundera på vad som är fel....eller om det är nåt fel...men min magkänsla är inte bra så nåt är det.Önskar bara att det var som förut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0