jobbig natt

Usch vilken natt. Aldrig mer ska jag festa när jag ska jobba dagen efter...trött, grinig och mådde illa...huvudet sprängde och jag bara längtade hem till sängen. Tungt har det blivit på jobbet eftersom det tydligen är svårt att förstå att gamla människor inte är lika alerta på natten och det är tungt att jobba då utan hjälpmedel....fick ett knepigt uppdrag som vi skulle utföra på morgonen och det var tur att vi åkte redan kl fem för annars hade det blivit övertid och då hade jag inte klarat att vara snäll längre. Var upp till M och vattnade hennes blommor och kollade posten...men fy fan hur det ser ut på Laxbrogården...hela gemensamma balkongen är full med skit...trasiga sängar, mattor, cyklar, en äcklig soffa och en massa annat. Tycker synd om dom få svenskar som bor där för den balkongen går inte att använda längre....Idag är jag iaf pigg igen så nu får det dröja till nästa fest och aldrig mer att jag ska blanda en massa eller dricka mer än ett par glas vin...fy attan så där jäkla dåligt vill jag inte må igen. Försöker få lite ordning på det där med mat igen...att det ska vara så svårt, men provar med aubergine med köttfärs och ost...sen fortsätta att träna, känns iaf lite bättre efter ett träningspass och då får jag ta fram envisheten och se till att komma iväg. Handling åt mamma i morgon så då hinner jag inte men på onsdag finns inga ursäkter. Önskar bara att jag inte hade den där otäcka magkänslan....den gör att jag bara backar och backar och försöker stänga av ....men rädslan att vara för mycket eller störa är för stor...självkänsla var är du....har inte hittat den sen den togs ifrån mig......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0