Äntligen helg

Äntligen helg...är det av jobbet jag är så jäkla trött hela tiden eller är det nåt annat. Kan verkligen tre nätter till på sex veckor ha så stor inverkan...kanske för att tiden för återhämtning inte finns längre när långledigheten försvann...det visar sig när vi kört ett par varv och så får jag väl göra nåt åt det då. Stängde som vanligt av mobilen och sov till tre men jag tror inte att det kommer att bli nåt problem med att somna i kväll ändå. Måste ju upp i tid i morgon...lite nervös är jag iaf....jag som är så klantig kan jag fixa det här utan att det händer nåt...kanske är dags att jag börjar tro på mig själv istället för att hela tiden tro att det ska gå åt helvete....nu kom jag att tänka på vad han, den finaste sa när jag hade klarat att läsa dikten för Anette...plocka fram det nästa gång du tvivlar på dig själv....så det ska jag göra. Det kommer att gå bra. Har funkat bra med mattänket den här veckan så nu hoppas jag att jag är på banan igen...får nog inse att lchf är det jag ska hålla mig till om inte sockerdjävulen ska ta kontrollen över mig igen. Går bra för Leksand nu också..laget i mitt hjärta. Så det finns egentligen så många positiva saker att fokusera på så varför lägga energi på att övertänka...ska försöka låta bli det. Snart är det här skitåret slut och då kan det förhoppnongsvis bara bli bättre...men så sa jag visst förra året också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0