Alldeles för trött

Ja så var andra natten med övertid gjord...kom hem vid åttatiden och efter att ha gjort mig redo för sängen så satt jag mig vid datorn för att varva ner lite...då helt plötsligt började golvet gunga och det snurrade i huvudet...precis som jag skulle svimma. Jag reste mig och vinglade in i sängen och efter en liten stund så slutade det...men fy så obehagligt. Var kanske för att jag var så trött och slut....i morgon ska vi ta upp situationen med chefen för det här är ohållbart. Vi kan inte vara på två ställen samtidigt och eftersom det är människor vi håller på med så kan vi inte heller stressa dom. Undrar om chefen vill jobba på övertid efter tio timmar....skulle inte tro det. Det är ju dessutom en helt annan sak att jobba på natten då kroppen egentligen är inställd på vila, men det fattar hon inte. Såklart att det blev såhär när vi gått upp i tid också och man är trött av bara det...nu blir jag ju ledig bara två nätter istället för långledig efter helgjobb så det visar sig hur det går.
Försöker dessutom stänga av och glömma....men det går inget vidare det heller....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0