Sömnbrist

I natt hjälpte inte ens soffan...somnade framåt morgontimmarna och var tvungen att kliva upp halv nio för att åka till vc. När jag kommer dit så är den jag ska träffa sjuk och dom säger att dom försökt ringa mig men att dom hade fel nummer...hur många gånger ska man behöva ge dom numret för att dom ska lägga in det i datorn...så efter nio månaders väntetid så får får jag väl vänta nio månader till på att få en ny tid antar jag. Passade på att åka till ica och handla åt mamma så jag kunde sova några timmar innan jag var tvungen att åka till henne...i hissen ner till parkeringen så ser jag i spegeln att mascaran fanns mer under ögonen än på ögonfransarna...inte underligt att jag tyckte folk tittade konstigt på mig....kändes som att den här dagen inte började alls bra och inte fan kunde jag somna heller....sov kanske en timme efter att ha snott som en propeller två timmar så den här jobbnatten blir nog rolig. Ska göra iordning kycklingfilé och stekt vitkål med beasås innan jobbet....nu var det väl fan om jag inte ska få ordning på allt, men får ta en sak i taget. Om jag så ska må illa för varje tugga så ska jag se till att äta ordentligt....iaf försöka...kan ju inte göra mer. Sen sluta övertänka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0