slut på ledigheten

Sov som en klubbad säl i natt...sover alltid så mycket bättre med en annan människa bredvid...så mysigt när hon kryper tätt intill och jag somnar med armen om henne...inte lika mysigt när hon vaknar tidigt och jag försöker få henne att tro att det är natt fortfarande...då går hon upp och drar isär gardinerna och konstaterar att det är nästan ljust ute. Ibland är dom små smartare än vuxna. Var ner till mamma och hjälpte henne med sånt som måste göras innan onsdag då jag ska handla åt henne. Lisa, Rickard, John, Lina och Charlie var också med...åkte hem lite tidigare än jag brukar med en tanke att lägga mig och vila en stund innan det är dags att åka till jobbet, men inte fasiken gjorde jag det...har så innihelsike ont i magen...jag vet vad det beror på. Godis och bröd som jag har ätit så jag får skylla mig själv.....bättre i måendet nu iaf...och det vet jag också vad det beror på...att så lite kan göra så mycket. Dags att göra sig klar för nattens äventyr....kan ju bara hoppas att snön stannar kvar där uppe bland molnen och att det inte blir minusgrader för det är inte roligt att åka på skogsvägar som är som en isbana...men det har ju gått bra förut så det gör det väl nu också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0