oro

Orkade inte skriva nåt igår...det var en sån där dag då man inte har ork för annat än att andas....och så jobb på det. Natten gick iaf fort. Lina har haft ont i höger sida och känns som att hon har uvi men hon har varit både till vc och akuten och dom hittar inga fel...prover visar inte på någon infektion så jag vet inte vad det kan vara...hon skrev till mig i morse och hade vaknat av värken efter att ha sovit bara ett par timmar....så det blev en orolig sömn idag. Pratade med henne när jag vaknat och det var fortfarande lika och hon hade varit i kontakt med vc som säger som vanligt att hon ska avvakta....så mycket som det kan vara....blindtarmen, utomkvedshavandeskap,myomer...men får väl lita på att läkarna vet vad dom gör. Oroligt är det iaf....Satte på mig masken och for till ica och handlade...och vem satt där...den sista jag ville träffa när jag nyvaken, precis kommit ur duschen och såg ut som ett vrak...jävla skit! Men eftersom mitt mående just nu inte kan bli sämre så är det inte något som sänker mig ännu mer....kanske tvärtom istället...lite ny energi bara att se han....att han får mig att skratta trots att tårarna runnit bara en halvtimme tidigare....fortsätter väl att ta på mig den professionella masken och åker och jobbar en natt till...sen är jag ledig till måndag och då ska jag bara vara, lämna alla måsten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0