lättvindiga operationer

Återigen soffjäveln..men kunde ändå somna om ganska fort och sov till sju...men sen har jag precis som igår somnat så fort jag lagt mig ner....inte bara en gång utan flera....totalt klappslut...är nog mest den psykiska tröttheten...den som förlamar mig och har gjort att jag tappat all livsglädje...ska till vc i morgon så jag kanske kan få hjälp att leva igen, inte bara existera. I kväll ska jag åka ner till Lindesberg och passa Lovi när sonen måste till jobbet och fixa nånting...Jenny är ju i Uppsala nu och väntar på operationen. Är lite orolig för halkan och att jag inte vet hur bilen funkar då...men får ta det lugnt så går det bra...är mer orolig för att det blir sent innan jag kommer hem och ska ta mig in i mörkret...men så är det att bo här och jag måste klara mig själv....önskar att jag hade modet att förändra saker att jag hade modet att flytta till Frostviken...kanske den dagen då jag inte behöver oroa mig för mamma...men jag vet inte, är så många jag vill ha nära och det begränsar mig. Är ju det där jäkla mattänket också som jag inte får till...ibland går det hur bra som helst och då mår jag bra också...men så händer nåt och jag är tillbaka på ruta ett igen. Får ta upp det med vc också....att det ska vara så svårt att förändra saker trots att man vill. Ett ägg och en mugg te har det blivit idag, men jag ska försöka att få i mig nåt mer trots att jag får kräkkänslor bara jag tänker på det...kanske inte lchf är det rätta för mig iaf även om jag inbillar mig det...mår illa när jag ser hur det läggs ut bilder på hur smal man blivit när man valt den lätta vägen...en operation är ingen lösning...det sitter i huvudet och förändrar man inte det tänket så är man tillbaka igen om nåt år...så många komplikationer det kan bli även när det gått en lång tid och så många brister i kroppen...det görs alldeles för lättvindigt och är ingen prestation att skryta med. Lathet och dumhet går hand i hand och hade min lillasyster inte gjort den så hade hon inte mått så dåligt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0