kallt och snö

Natten gick riktigt fort...när larmen kommer i jämn ström så är det som att natten bara försvinner. Inga allvarligare saker men som gör att tiden går fort...Inte hade det gjorts något åt kupevärmaren i bilen heller så det var tur att larmen kom så inte bilen hann bli alltför kall mellan varven. Kallt i natt men det är ju så det är den här årstiden så det är bara att vänja sig... somnade på en gång och vaknade kvart i fyra...fortfarande trött så egentligen hade det varit skönt att få krypa ner i sängen igen och bara vara...men nu är det en natt kvar och sen ledig två innan helgjobbet börjar. Snö har det kommit under tiden jag sovit och det känns inte helt ok, det hade gärna fått vänta lite till. Gjorde en tabbe igår och åt en bulle hos mamma...det fick jag lida för i natt och det sitter fortfarande kvar...ont i magen som fan....men man lär av sina misstag och jag var nog lite för snabb att tänka att jag skulle sluta tänka så mycket på att utesluta allt socker och mjöl...så jag håller mig nog till lchf iaf...då mår jag som bäst och försöker få in tänket där att det inte handlar om bantning utan är en livsstil....dags att göra sig redo nu för den andra natten och hoppas på att den går lika fort och känns så bra som det gjorde i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0