Apt och jobb

Försökte verkligen hålla mig vaken så länge som möjligt igår, men så tänkte jag titta lite på tv och vad hände...utan att jag vet om det så har ögonen fallit ihop och jag somnat på soffjäkeln...men som tur var så vaknade jag efter bara en liten stund av att jag satt väldigt obekvämt. Somnade om i sängen och sov till åtta....såklart att jag vaknade tidigt när jag ska jobba i natt. Var på Apt idag och för en gångs skull verkade det som att chefen lyssnade och tog till sig det vi sa....det funkar inte att behöva se sig om över axeln när man jobbar eller behöva dra i sig gifter...kan ju hoppas på att det blir en 66a om det inte händer nåt annat snart. Sekuritas har inte heller hört av sig om överfallslarmen så det skulle hon ockå ta tag i...sen var det bara att skynda sig hem, handla och börja göra klart för att åka tillbaka och jobba. Sen är jag ledig till måndag natt, det ska bli skönt...men så är det ju det där med allhelgonahelgen....tur att det finns människor som förstår och finns där när man behöver dom....det är såna gånger man ser vem som står kvar...som är riktiga vänner. Ännu en milstolpe att ta sig igenom....sorgen och saknaden är lika stor men förhoppningsvis blir den mindre med tiden...eller det blir den nog aldrig men man lär sig att leva med den och hantera den bättre och bättre. Försöker stänga av dom andra känslorna också...är så rädd för att vara för mycket, att det blir fel....men hur jag än gör så känns det inte rätt...är som att jag inte hittar den rätta vägen där, om det nu ens finns nån rätt väg....kärleken kommer alltid att finnas kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0