trött och låg

En jäkla skitnatt var det...känns inte ok att bli gapad på för att det tar för lång tid att komma....är det så jäkla svårt att förstå att vi har hela norra kommunen och är bara två och har en bil....jag brukar inte ta åt mig för sånt men just nu klarar jag det inte...blir så ledsen när man nästan slår knut på sig själv för att göra ett så bra och professionellt arbete som möjligt och så bemöts man bara otrevligt....
Idag fyller min fina dotter Anna 41 år...herregud vart tar tiden vägen....vi hade köpt en rosa skottkärra till henne och la i 11 flaskor vin i den...hon ville ha just en rosa skottkärra...vinet fick hon på köpet...det blir kanske lite roligare att jobba i trädgården då ;)
Känner mig helt tom just nu så i kväll ska jag inte vara uppe så länge....tröttheten gör att jag blir mer ledsen, så funkar jag alltid så det har inte bara med sorgen att göra...många blir griniga när dom är trötta men jag blir bara ledsen och har ännu lättare för tårar så då är det bästa jag kan göra att sova ordentligt och förhoppningsvis vakna lite gladare i morgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0